|
|
|
|
|
شرح وظایف
|
-
انجام کليه امور مربوط به تهيه و تدوين بودجه دانشگاه
-
همکاري با مديران و روساي واحدها در امر تهيه و تنظيم بودجه
-
جمع آوري بودجه هاي پيشنهادي توسط واحدهاي مختلف و بررسي برنامه ها و اعتبارات مورد پيشنهاد
-
تلفيق و تنظيم بودجه هاي پيشنهاد شده در قالب هدفها و خط مشي کلي دانشگاه
-
نظارت بر نحوه مصرف اعتبارات و سنجش ميزان پيشرفت عمليات در هريک از واحدها
-
دفاع از بودجه پيشنهاد شده در مراجع رسيدگي
-
ابلاغ بودجه مصوب به هريک از واحدها و تخصيص اعتبارات مصوب در دوره هاي سه ماهه به واحدهاي دانشگاه
-
نگهداري حساب و دفاتر اعتبارات بودجه اي برحساب فعاليت و برنامه هاي اجرائي دانشگاه و نظارت بر اجراي بودجه واحدها
-
بررسي و مبادله بودجه تفصيلي اعتبارات جاري و عمراني با وزارت متبوع
-
بررسي و مبادله موافقت نامه هاي مربوط به فعاليتهاي عمراني با سازمان برنامه و بودجه کشور
-
مطالعه و بررسي مداوم وظايف سازماني دانشگاه و واحدها و چگونگي گردش کار در آنها با توجه به برنامه توسعه دانشکده
-
انجام بررسي هاي سازماني به منظور برنامه ريزي و برآورد نيروي انساني مورد نياز دانشگاه با همکاري حوزه معاونت اداري، مالي و مديريت منابع
-
مطالعه و بررسي مستمر در سازمان و وظايف واحدهاي تابعه به منظور برنامه ريزي و تفکيک و تقسيم صحيح وظايف بين واحدها و جلوگيري از تکرار و تداخل وظايف دانشگاه
-
تهيه و تنظيم نمودار سازماني )تشکيلاتي( و تهيه و تنظيم پستهاي سازماني متناسب با وظايف و مسووليتهاي واحدهاي تابعه دانشکده با همکاري واحدهاي ذي ربط
-
برقراري ارتباط با مراجع ذيصلاح جهت تجديد نظر و تغييرات در سازمان و تشکيلات دانشگاه
-
مطالعه و بررسي در خصوص تهيه و تنظيم شرح وظايف واحدها و همچنين شرح وظايف پستهاي سازماني دانشگاه و ابلاغ آنها به واحدها پس از تصويب توسط هيأت امنا
-
بررسي پيشنهادات واحدها در مورد تغيير و اصلاح پستهاي سازماني و شرح وظايف و تهيه گزارشات لازم و انجام اقدامات ضروري جهت رفع مشکلات سازماني آنها
-
تهيه و تنظيم آمارهاي لازم درباره فعاليتها ، نيرو ها و عوامل موجود در دانشگاه و واحدهاي تابعه )پرسنلي و بودجه( ، به منظور اعمال نظر صحيح و منطقي در مديريت دانشگاه
-
مطالعه و بررسي رسته هاي شغلي مشاغل دانشگاه و ارائه نظرات و پيشنهادات اصلاحي به مراجع ذي ربط با همکاري مديريت امور اداري و پشتيباني دانشگاه
-
مطالعه و بررسي طبقه بندي مشاغل کارکنان دانشگاه.
-
تشخيص و تعيين رشته شغلي پست هاي سازماني با توجه به طرح هاي طبقه بندي مشاغل
-
مطالعه و تشخيص نيازهاي آموزشي و کارآموزي کارکنان غير هيأت علمي و اجراي برنامه هاي آموزشي براي کارکنان مزبور
-
برنامه ريزي و ارائه طريق براي بهبود روشهاي انجام کار و تحول اداري و بهره وري
-
پشتيباني، هدايت و نظارت بر فعاليتهاي بهره وري و تحول اداري دانشگاه
-
برنامه ريزي براي بهبود مستمر مديريت و افزايش بهره وري در فرايند آموزش تحقيق و فناوري با عنايت به شايسته سالاري ، ابتکار ، خلاقيت و افزايش مشارکت و انعطاف سازماني
-
برنامه ريزي و نظارت بر طراحي ، بهينه سازي و انطباق نظامهاي مديريتي متناسب و مورد نياز جهت اجراي برنامه هاي توسعه آموزش عالي
-
انجام طرحهاي مطالعاتي مربوط به اصلاح ساختار و تشکيلات سازماني ،ساختار نيروي انساني، فرهنگ سازماني، سيستمها و روشهاي مورد عمل در دانشگاه
-
انجام طرحهاي مطالعاتي براي تعيين اقدامات لازم در مورد اصلاح مقررات و آئين نامه هاي داخلي دانشگاه با هدف ساده سازي و هماهنگ ساختن آنها
-
برنامه ريزي و نظارت در زمينه بررسي سياستها، روشها و رويه هاي مورد عمل در دانشگاه و انجام اقدامات لازم در جهت اصلاح و بهبود آنها با هدف افزايش رضايتمندي کارکنان و ارباب رجوع ، تسهيل در انجام کارها و انطباق با نيازهاي جديد
-
تهيه و تنظيم گزارش ادواري از اجراي برنامه هاي تحول اداري و بهره وري در دانشگاه
-
انجام ساير امور محوله از طرف رئيس دانشگاه
|
|
|
|
|